EN PL

Nowy model zarządzania w dobie COVID-19

powiększ

03.06.2020 r.

  Koronawirus w sposób zaskakujący i zupełnie nieplanowany z dnia na dzień zmienił nasze życie. Będący na co dzień aktywni, pracujący, podróżujący musieliśmy nauczyć się funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, nie wychodząc z domu. Praca, która dla większości była niewyobrażalna bez fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem, codzienną wizytą w biurze, spotkaniami, wyjazdami ograniczyła się wyłącznie do kontaktów zdalnych. Niemal natychmiast musieliśmy zmienić swoje podejście i nauczyć się gospodarnie zarządzać czasem, tak aby zrealizować wszystkie zadania domowe i obowiązki służbowe.

  Prawdziwą lekcję z bezpieczeństwa przeszli także wszyscy pracodawcy, szefowie działów bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, HR, którzy w ciągu minionych tygodni musieli przede wszystkim pomyśleć o bezpieczeństwie swoich pracowników. Czy ten nieprzewidziany test zdali wszyscy managerowie?

 

W imieniu doświadczonych ekspertów i konsultantów, którzy na co dzień odpowiadają za bezpieczeństwo, zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników dużych firm i ich modele zarządzania w czasie pandemii okazały się trafne, zapraszamy na webinar:

 

"Nowoczesny model zarządzania firmą - BEZPIECZEŃSTWO,

które wygrało z KORONAWIRUSEM"

 

16 czerwca 2020, godz. 19:00

 

W programie m.in.:

  • Epidemia -czy można było ją przewidzieć i się przygotować?
  • Zespół zarządzania kryzysowego - organizacja i działania.
  • Komunikacja- czy potrzebny jest cykliczny dialog z Pracownikami i Klientami?
  • COVID-19 jako szansa, jeśli tak to dla kogo i z jakiego obszaru?
  • Wnioski z epidemii. Czy to odpowiedni już moment, aby pokusić się o nie?

Udział w dyskusji wezmą i swoimi spostrzeżeniami podzielą się z Wami:

 

Adam Mierzwiński

Kierownik Działu Zarządzania Jakością i BHP, Siemens Energy Sp. z o.o.

 

Od ponad 11 lat związany z firmą Siemens. Obecnie odpowiada za obszar Zarządzania Jakością i BHP w Siemens Energy Sp. z o.o. Wcześniej zajmował się tematami oceny ryzyka zawodowego w przemyśle stoczniowym. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach związanych z bezpieczną organizacją pracy podczas budowy bloków energetycznych, jak i także tematyką zarządzania jakością na projektach. Wdrożeniowiec standardów z zakresu bhp   i jakości oraz innych usprawnień procesowych. Autor lub współautor kilkunastu artykułów w miesięczniku branżowym "Przyjaciel przy pracy", wpisany na listę biegłych sądowych w zakresie bezpieczeństwa pracy. Interesuje się zagadnieniami kształtowania kultury bhp w firmie jako jednego z kluczowych elementów kultury organizacyjnej. Prywatnie lubi podróże po kraju i zagranicy. W związku z tym, że niestety ostatnio nie może oddawać się temu zajęciu w pełni, szuka czegoś w zamian?

e-mail: adam.mierzwinski@siemens.com 

 

Agnieszka Wnuk

Doradca LinkedIN


                                                                                    

Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIN Local w Poznaniu.

                                                                                      

Grzegorz Kobuszewski

Ratownik medyczny, CEO 4 Help VR

Od 14 lat jest ratownikiem medycznym, które swoje doświadczenie zdobywał pracując w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz jednostkach szpitalnych. Wychodząc naprzeciw problemom ludzi mających barierę strachu lub niewiedzy w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, zdecydował się uczyć ludzi jak nieść pomoc osobom poszkodowanym. W 2010 roku założył własną firmę szkoleniową, której największą wartość stanowi zgrany Zespół. Od tego czasu przeszkolił tysiące osób w zakładach pracy, szkołach, żłobkach, instytucjach publicznych inie tylko. Dziś rozwija trend edukacji pierwszej pomocy w wirtualnej rzeczywistości w Polsce i za granicą. Jego domeną jest przekazanie wiedzy tak, aby każdy mógł w sposób bezpieczny i odpowiedzialny nieść pomoc osobom poszkodowanym. Na co dzień nazywa siebie i zespół, z którym pracuje - fabryką Superbohaterów.

Więcej informacji:

 

 

Agnieszka Brykała

Właściciel firmy BHP Consulting Agnieszka Brykała

W 2004 roku podjęła decyzję o założeniu działalności, której celem jest czuwanie nad bezpieczeństwem pracowników i pracodawców. Zarządza 20-osobowym zespołem specjalistów ds. BHP. Jest partnerem biznesowym wielu znanych marek w zakresie pełnienia nadzoru bhp na projektach inwestycyjnych, pełnienia zadań służby BHP oraz szkoleń. Otwarta na nowe technologie i innowacje zwiększające promowanie kultury bhp. Jest zwolennikiem ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i pracowników. O swojej firmie mówi: "Jesteśmy dla wszystkich, ale nie dla każdego". Jest gotowa do wyzwań i ciężkiej pracy na rzecz swoich klientów, wiedząc, że łączy ich partnerska, odpowiedzialna relacja. Takie są jej wartości, które ma dla WSZYSTKICH, a z których nie zrezygnuje dla zdobycia KAŻDEGO zlecenia.

Po więcej zaprasza:

 

Biorąc udział w wydarzeniu otrzymasz niezbędną w czasie pandemii wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną. Nie zabraknie również niespodzianek.

Office 365
Zaloguj się
Zobacz nasz
kanał YT
Zobacz kalendarz szkoleń
Zapytaj o cenę

Wprowadź imię i nazwisko

Wprowadź poprawny e-mail

Wprowadź nr telefonu

Wprowadź imię i nazwisko

CONTACT_ALERT_TYPE1

Wprowadź treść wiadomości

* - pola obowiązkowe

Wyślij formularz

X
Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.