Dziś już możemy powiedzieć o sobie „firma z 20-letnim doświadczeniem”, ale co to w praktyce oznacza dla nas i naszych klientów? Co się w tym czasie u nas zmieniło, a co jest z nami od samego początku?
Z pewnością tym, co idzie z nami od samego początku, są nasze wartości i podejście do powierzanych nam zadań. W BHP Consulting od zawsze stawialiśmy na jakość, bezpieczeństwo i długofalowe relacje z naszymi klientami, co sprawiło, że cześć naszych klientów jest z nami niemal od samego początku aż do dziś. Dziękujemy za zaufanie.
A co się zmieniło? Można powiedzieć, że „cała reszta”
Jak się rozwijaliśmy?
Podobnie, jak większość firm, my również mieliśmy skromne warunki i wielkie nadzieje – nasze biuro było niewielkie, a plany ambitne. W ciągu tych dwudziestu lat kilkakrotnie zmienialiśmy biuro – rosła zarówno liczba naszych pracowników, jak również ranga projektów, którymi się zajmowaliśmy.
Rozwijaliśmy nie tylko zespół, ale także naszą ofertę. Początkowo skupialiśmy się na tradycyjnych szkoleniach BHP oraz pełnieniu zadań służby BHP, jednak z czasem dostrzegliśmy potrzebę wprowadzania nowoczesnych rozwiązań. Wprowadziliśmy szkolenia online w formie telekonferencji oraz e-learningowe, a do swoich szkoleń stacjonarnych wprowadziliśmy technologię VR.
Projekty, które nas ukształtowały.
Niemal w każdej firmie są takie projekty, które stają się kamieniami milowymi w jej rozwoju. Podobnie było i u nas. Jednym z takich projektów okazała się współpraca z fińską firmą METSO przy budowie kotła na biomasę w Ostrołęce – robiliśmy tam nadzór na budowie. Dzięki tej współpracy mieliśmy okazję zaangażować się w kolejne projekty – zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Doświadczenie w zakresie zarządzania bezpieczeństwem na budowach przyniosło nam uznanie wśród klientów, którzy doceniali naszą wiedzę i profesjonalizm. Z biegiem czasu nasze portfolio rosło i mieliśmy okazję współpracować z bardzo dużymi firmami. z branży energetycznej, rafineryjnej, budowlanej, przemysłowej zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym. Głównie pełniliśmy nadzór BHP na inwestycjach z ramienia Inwestora lub Generalnego Wykonawcy.
Wyzwania, które nas wzmocniły.
Pandemia COVID-19 była dla nas ogromnym wyzwaniem. Musieliśmy błyskawicznie dostosować nasze działania do nowej rzeczywistości, zmieniających się przepisów oraz rosnących wymagań klientów. Dzięki elastyczności, szybko wdrożyliśmy nowe formy wsparcia – od zdalnych szkoleń po konsultacje online. Te doświadczenia sprawiły, że jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani na kolejne niespodziewane sytuacje. Z perspektywy czasu widzimy, że dały nam cenną lekcję dotyczącą oszczędności czasu na wielu płaszczyznach.
Innowacje, które wspierają klientów.
Od zawsze lustrujemy rynek i zastanawiamy się, jakie rozwiązania możemy wdrożyć, żeby nasi klienci mieli jeszcze lepszy dostęp do wiedzy i materiałów, których potrzebują. Dlatego w pewnym momencie otworzyliśmy sklep internetowy, który ciągle rozwijamy. Dziś oprócz szkoleń, klienci mogą w nim znaleźć szablony dokumentów np. SZBHP, oceny ryzyka zawodowego, IBWRki, różnego rodzaju instrukcje BHP, oraz wiele innych materiałów wspierających codzienną pracę.
Współpraca z konkurencją?
W BHP Consulting wierzymy, że wspólne działania przynoszą lepsze efekty niż rywalizacja. Dlatego od lat współpracujemy z firmami z branży BHP z całego świata. Wspólnie dzielimy się wiedzą, wymieniamy doświadczeniami i pomagamy sobie w projektach zarówno polskich jak i zagranicznych. Dzięki takiemu podejściu dostarczamy naszym klientom jak najlepsze rozwiązania.
Dbamy o naszych pracowników.
Na naszej stronie widnieje cytat Richarda Bransona: „Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów”. Tę ideę stosujemy zarówno do siebie, jak i staramy się zaszczepić naszym klientom.
Dziś z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że dbałość o zespół jest fundamentem naszego sukcesu. Robimy wszystko, aby stworzyć takie miejsce pracy, do którego chętnie się wraca. Organizujemy regularne wyjazdy integracyjne, warsztaty i akcje specjalne. Doceniamy ich codzienny trud i zaangażowanie, oferując różnorodne benefity i dodatkowe dni wolne od pracy, takie jak np. Dzień Dziecka, który pracownicy mogą spędzić ze swoimi pociechami.
Co dalej?
Przed nami kolejne lata pełne wyzwań i możliwości. Naszym celem na przyszłość jest dalszy rozwój oferty szkoleniowej – w szczególności w obszarze prewencji oraz innowacyjnych technologii.
Chcemy, aby nasi klienci czuli się pewnie, współpracując z nami – wiedząc, że zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie, niezależnie od tego, czy chodzi o codzienne szkolenia, czy o działania w kryzysowych sytuacjach.
Dziękujemy za 20 lat współpracy!
Nie byłoby nas tutaj bez Was – naszych klientów, partnerów i niesamowitego zespołu, który każdego dnia angażuje się w swoją pracę z pasją i profesjonalizmem. Dziękujemy za zaufanie oraz za Waszą lojalność.