Koronawirus w sposób zaskakujący i zupełnie nieplanowany z dnia na dzień zmienił nasze życie. Będący na co dzień aktywni, pracujący, podróżujący musieliśmy nauczyć się funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, nie wychodząc z domu. Praca, która dla większości była niewyobrażalna bez fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem, codzienną wizytą w biurze, spotkaniami, wyjazdami ograniczyła się wyłącznie do kontaktów zdalnych. Niemal natychmiast musieliśmy zmienić swoje podejście i nauczyć się gospodarnie zarządzać czasem, tak aby zrealizować wszystkie zadania domowe i obowiązki służbowe.
Prawdziwą lekcję z bezpieczeństwa przeszli także wszyscy pracodawcy, szefowie działów bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, HR, którzy w ciągu minionych tygodni musieli przede wszystkim pomyśleć o bezpieczeństwie swoich pracowników. Czy ten nieprzewidziany test zdali wszyscy managerowie?
W imieniu doświadczonych ekspertów i konsultantów, którzy na co dzień odpowiadają za bezpieczeństwo, zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników dużych firm i ich modele zarządzania w czasie pandemii okazały się trafne, zapraszamy na webinar:
„Nowoczesny model zarządzania firmą – BEZPIECZEŃSTWO, które wygrało z KORONAWIRUSEM”
16 czerwca 2020, godz. 19:00
W programie m.in.:
- Epidemia -czy można było ją przewidzieć i się przygotować?
- Zespół zarządzania kryzysowego – organizacja i działania.
- Komunikacja- czy potrzebny jest cykliczny dialog z Pracownikami i Klientami?
- COVID-19 jako szansa, jeśli tak to dla kogo i z jakiego obszaru?
- Wnioski z epidemii. Czy to odpowiedni już moment, aby pokusić się o nie?
Udział w dyskusji wezmą i swoimi spostrzeżeniami podzielą się z Wami:
|
Adam Mierzwiński
Kierownik Działu Zarządzania Jakością i BHP,
Siemens Energy Sp. z o.o.
Od ponad 11 lat związany z firmą Siemens. Obecnie odpowiada za obszar Zarządzania Jakością i BHP w Siemens Energy Sp. z o.o. Wcześniej zajmował się tematami oceny ryzyka zawodowego w przemyśle stoczniowym. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach związanych z bezpieczną organizacją pracy podczas budowy bloków energetycznych, jak i także tematyką zarządzania jakością na projektach. Wdrożeniowiec standardów z zakresu bhp i jakości oraz innych usprawnień procesowych. Autor lub współautor kilkunastu artykułów w miesięczniku branżowym „Przyjaciel przy pracy”, wpisany na listę biegłych sądowych w zakresie bezpieczeństwa pracy. Interesuje się zagadnieniami kształtowania kultury bhp w firmie jako jednego z kluczowych elementów kultury organizacyjnej. Prywatnie lubi podróże po kraju i zagranicy. W związku z tym, że niestety ostatnio nie może oddawać się temu zajęciu w pełni, szuka czegoś w zamian?
- e-mail: adam.mierzwinski@siemens.com
Agnieszka Wnuk
Doradca LinkedIN
Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIN Local w Poznaniu.
- https://www.linkedin.com/in/wnukagnieszka/
- https://agnieszkawnuk.com/
- e-mal: kontakt@agnieszkawnuk.com
|
Grzegorz Kobuszewski
Ratownik medyczny, CEO 4 Help VR
Od 14 lat jest ratownikiem medycznym, które swoje doświadczenie zdobywał pracując w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz jednostkach szpitalnych. Wychodząc naprzeciw problemom ludzi mających barierę strachu lub niewiedzy w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, zdecydował się uczyć ludzi jak nieść pomoc osobom poszkodowanym. W 2010 roku założył własną firmę szkoleniową, której największą wartość stanowi zgrany Zespół. Od tego czasu przeszkolił tysiące osób w zakładach pracy, szkołach, żłobkach, instytucjach publicznych inie tylko. Dziś rozwija trend edukacji pierwszej pomocy w wirtualnej rzeczywistości w Polsce i za granicą. Jego domeną jest przekazanie wiedzy tak, aby każdy mógł w sposób bezpieczny i odpowiedzialny nieść pomoc osobom poszkodowanym. Na co dzień nazywa siebie i zespół, z którym pracuje – fabryką Superbohaterów.
Więcej informacji:
- web: www.4helpvr.com
- social: www.fb.com/4helpvr
|
Agnieszka Brykała
Właściciel firmy BHP Consulting Agnieszka Brykała
W 2004 roku podjęła decyzję o założeniu działalności, której celem jest czuwanie nad bezpieczeństwem pracowników i pracodawców. Zarządza 20-osobowym zespołem specjalistów ds. BHP. Jest partnerem biznesowym wielu znanych marek w zakresie pełnienia nadzoru bhp na projektach inwestycyjnych, pełnienia zadań służby BHP oraz szkoleń. Otwarta na nowe technologie i innowacje zwiększające promowanie kultury bhp. Jest zwolennikiem ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i pracowników. O swojej firmie mówi: „Jesteśmy dla wszystkich, ale nie dla każdego”. Jest gotowa do wyzwań i ciężkiej pracy na rzecz swoich klientów, wiedząc, że łączy ich partnerska, odpowiedzialna relacja. Takie są jej wartości, które ma dla WSZYSTKICH, a z których nie zrezygnuje dla zdobycia KAŻDEGO zlecenia.
Po więcej zaprasza: