Nowy model zarządzania w dobie COVID-19

3 czerwca, 2020

  Koronawirus w sposób zaskakujący i zupełnie nieplanowany z dnia na dzień zmienił nasze życie. Będący na co dzień aktywni, pracujący, podróżujący musieliśmy nauczyć się funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, nie wychodząc z domu. Praca, która dla większości była niewyobrażalna bez fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem, codzienną wizytą w biurze, spotkaniami, wyjazdami ograniczyła się wyłącznie do kontaktów zdalnych. Niemal natychmiast musieliśmy zmienić swoje podejście i nauczyć się gospodarnie zarządzać czasem, tak aby zrealizować wszystkie zadania domowe i obowiązki służbowe.

  Prawdziwą lekcję z bezpieczeństwa przeszli także wszyscy pracodawcy, szefowie działów bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, HR, którzy w ciągu minionych tygodni musieli przede wszystkim pomyśleć o bezpieczeństwie swoich pracowników. Czy ten nieprzewidziany test zdali wszyscy managerowie?

W imieniu doświadczonych ekspertów i konsultantów, którzy na co dzień odpowiadają za bezpieczeństwo, zdrowie fizyczne i psychiczne pracowników dużych firm i ich modele zarządzania w czasie pandemii okazały się trafne, zapraszamy na webinar:

„Nowoczesny model zarządzania firmą – BEZPIECZEŃSTWO, które wygrało z KORONAWIRUSEM”

 

16 czerwca 2020, godz. 19:00

 

W programie m.in.:

  • Epidemia -czy można było ją przewidzieć i się przygotować?
  • Zespół zarządzania kryzysowego – organizacja i działania.
  • Komunikacja- czy potrzebny jest cykliczny dialog z Pracownikami i Klientami?
  • COVID-19 jako szansa, jeśli tak to dla kogo i z jakiego obszaru?
  • Wnioski z epidemii. Czy to odpowiedni już moment, aby pokusić się o nie?

Udział w dyskusji wezmą i swoimi spostrzeżeniami podzielą się z Wami:


 

 

Adam Mierzwiński

Kierownik Działu Zarządzania Jakością i BHP,

Siemens Energy Sp. z o.o.

Od ponad 11 lat związany z firmą Siemens. Obecnie odpowiada za obszar Zarządzania Jakością i BHP w Siemens Energy Sp. z o.o. Wcześniej zajmował się tematami oceny ryzyka zawodowego w przemyśle stoczniowym. Specjalizuje się m.in. w zagadnieniach związanych z bezpieczną organizacją pracy podczas budowy bloków energetycznych, jak i także tematyką zarządzania jakością na projektach. Wdrożeniowiec standardów z zakresu bhp   i jakości oraz innych usprawnień procesowych. Autor lub współautor kilkunastu artykułów w miesięczniku branżowym „Przyjaciel przy pracy”, wpisany na listę biegłych sądowych w zakresie bezpieczeństwa pracy. Interesuje się zagadnieniami kształtowania kultury bhp w firmie jako jednego z kluczowych elementów kultury organizacyjnej. Prywatnie lubi podróże po kraju i zagranicy. W związku z tym, że niestety ostatnio nie może oddawać się temu zajęciu w pełni, szuka czegoś w zamian?


Agnieszka Wnuk

Doradca LinkedIN

Zajmuje się marketingiem B2B, na co dzień współpracuje z przedsiębiorcami w zakresie doradztwa planowania działań marketingowo-sprzedażowych. Specjalizuje się w profesjonalnym wdrażaniu Social Selling, kładąc duży nacisk na współpracę działów sprzedaży i marketingu. Prowadzi szkolenia, konsultacje odnośnie LinkedIn i Sales Navigator. Od kilku lat zajmuje się online i offline marketingiem. Przeprowadziła niezliczoną liczbę warsztatów związanych z wdrożeniem Social Selling oraz Employee Advocacy. Doradza firmom jak wykorzystywać LinkedIn do działań budowania marki dobrego pracodawcy. Prelegentka na różnych konferencjach związanych z marketingiem B2B i nie tylko. Organizatorka spotkań LinkedIN Local w Poznaniu.


Grzegorz Kobuszewski

Ratownik medyczny, CEO 4 Help VR

Od 14 lat jest ratownikiem medycznym, które swoje doświadczenie zdobywał pracując w systemie Państwowego Ratownictwa Medycznego oraz jednostkach szpitalnych. Wychodząc naprzeciw problemom ludzi mających barierę strachu lub niewiedzy w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia, zdecydował się uczyć ludzi jak nieść pomoc osobom poszkodowanym. W 2010 roku założył własną firmę szkoleniową, której największą wartość stanowi zgrany Zespół. Od tego czasu przeszkolił tysiące osób w zakładach pracy, szkołach, żłobkach, instytucjach publicznych inie tylko. Dziś rozwija trend edukacji pierwszej pomocy w wirtualnej rzeczywistości w Polsce i za granicą. Jego domeną jest przekazanie wiedzy tak, aby każdy mógł w sposób bezpieczny i odpowiedzialny nieść pomoc osobom poszkodowanym. Na co dzień nazywa siebie i zespół, z którym pracuje – fabryką Superbohaterów.

Więcej informacji:


Agnieszka Brykała

Właściciel firmy BHP Consulting Agnieszka Brykała

W 2004 roku podjęła decyzję o założeniu działalności, której celem jest czuwanie nad bezpieczeństwem pracowników i pracodawców. Zarządza 20-osobowym zespołem specjalistów ds. BHP. Jest partnerem biznesowym wielu znanych marek w zakresie pełnienia nadzoru bhp na projektach inwestycyjnych, pełnienia zadań służby BHP oraz szkoleń. Otwarta na nowe technologie i innowacje zwiększające promowanie kultury bhp. Jest zwolennikiem ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zarówno swoich jak i pracowników. O swojej firmie mówi: „Jesteśmy dla wszystkich, ale nie dla każdego”. Jest gotowa do wyzwań i ciężkiej pracy na rzecz swoich klientów, wiedząc, że łączy ich partnerska, odpowiedzialna relacja. Takie są jej wartości, które ma dla WSZYSTKICH, a z których nie zrezygnuje dla zdobycia KAŻDEGO zlecenia.


Po więcej zaprasza:

Biorąc udział w wydarzeniu otrzymasz niezbędną w czasie pandemii wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną. Nie zabraknie również niespodzianek.

Szukasz firmy, która z pełnym zaangażowaniem zajmie się wdrożeniem zasad BHP w Twojej firmie?

JESTEŚ W ODPOWIEDNIM MIEJSCU. Chcesz dowiedzieć się więcej temat naszych szkoleń, prezentacji czy dokumentów? Masz dodatkowe pytania w kwestii nadzoru BHP podczas realizacji projektu? Chcesz zlecić nam stałą i pełną obsługę w zakresie BHP lub masz pytania dotyczące naszych usług i tego, co możemy dla Ciebie zrobić? A może chcesz dołączyć do programu afiliacyjnego i potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z nami

Poznaj nowości na naszym
kanale YouTube
Sprawdź nasz YouTube
Zaloguj się do pakietu
Office 365
Zaloguj się
Dołącz do nas
na Facebooku
Nasz Facebook
Zaobserwuj nasz profil
na LinkedIn
Nasz LinkedIn
BHP Consulting
ul. Dworcowa 42, 09-402 Płock
Zadzwoń do nas
+48 24 263 45 69
Ważne: Użytkowanie strony oznacza zgodę na używanie plików Cookies i innych technologii. Więcej w polityce prywatności